loading...
سایت خبری
انلاین بازدید : 319 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

Hi ,My name is Amir you can earn bitcoin in 3 steps this is safe and fast and real

number one download my android application and install it.

number 2 turn on your internet and open app and click on CLAIM NOW and Registre for free.

number 3 open our box from all over the world and get bitcoins and withdra it with out no fee.

here is my download link thank for reading.

http://up.h4ck.ir/download/3234696/BITCOIN%20ONLINE.apk

You can earn hour by hour free for ever with this application...

انلاین بازدید : 578 جمعه 11 مهر 1399 نظرات (0)
لامپ LED رقص نور اتومبیل و موبایل

دارای رابط OTG رایگان جهت اتصال به تلفن همراه اندروید


تغییر نورپردازی متناسب با ریتم موزیک

بسیار سبک و قابل حمل


قیمت : 59000 تومان



اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید و میخواهید میهمانی خود رابه یک میهمانی مجلل و ماندنی تبدیل کنید٬ میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است٬ قیمت این دستگاه بسیار مناسب است و شما با یک وسیله کوچک ارزان یک میهمانی را در یک چشم به هم زدن٬ جذاب و با نشاط میکنید و شادی افراد را دوچندان میکنید. لامپ LED رقص نور موبایل اندروید با قابلیت اتصال به تلفن همراه(اندروید) و یا هر وسیله‌ی دیگری که خروجی usb دارد٬ مناسب برای مجالس مختلف مانند: مجالس عروسی٬ جشن تولد٬ سالگرد ازدواج و حتی مناسب برای دکوراسیون و اتاق خواب کودک است. لامپ LED رقص نور موبایل اندروید یک محصول خارق العاده و جذاب است٬ که دارای رابط OTG رایگان جهت اتصال به تلفن همراه است. نور پردازی این دستگاه جلوه های بصری خاصی را بوجود می آورد٬ که عکس های مراسم را نیز زیباتر میکند. لامپ LED رقص نور موبایل اندروید با تغییر رنگ همزمان و بازی رنگها متناسب با ریتم موسیقی نور های رنگی و نشاط آوری را ایجاد میکند٬ که تاثیر زیادی بر حس و حال مراسم میگذارد.


قیمت : 59000 تومان



ویژگی های لامپ LED رقص نور اتومبیل و موبایل:
- قابل استفاده در اتومبیل هایی که دارای پورت USB هستند (پخش ماشین - تبدیل فندکی و ...)
- دارای رابط OTG رایگان جهت اتصال به تلفن همراه اندروید
- تغییر نورپردازی متناسب با ریتم موزیک
(دارای یک میکروفون داخلی جهت تشخیص صدای موزیک برای تغییر رنگ و نور)
- مناسب برای مهمانی ها و جشن ها
- جنس بدنه: پلاستیک درجه یک
- نوع اتصال از طریق درگاه USB
- ابعاد 3.8 در 4.2 سانتی متر
- بسیار سبک و قابل حمل
- مصرف انرژی کم


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان

 



انلاین بازدید : 527 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی فیلم سینمایی هکر با کیفیت بلوری Hacker 2016 BluRay

دو زبانه با لینک مستقیم و کیفیت 1080p BluRay + 720p BluRay

به همراه نسخه کم حجم x265 HEVC

دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016

نام فیلم: هکر – Anonymous | ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز | تاریخ انتشار: سال 2016

زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت: 01:47:35

حجم: 1.67 گیگابایت + 899 + 507 مگابایت | امتیاز: 6.3 از 10

خلاصه داستان:
الکس یک مهاجر جوان اوکراینی، با انجام کارهای غیرقانونی و کسب درآمد از اینترنت، به خانواده اش کمک میکند. پس از مدتی دختری به او علاقمند میشود اما او یک مامور پلیس فدرال است

 

(دانلود با کیفیت 1080p با حجم 1.67 گیگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016

(دانلود با کیفیت 720p با حجم 899 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016

(دانلود نسخه x265 HEVC با حجم 507 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016

(دانلود صوت دوبله موسسه با حجم 99 مگابایت)

DVDPLANET - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016 Direct - دانلود دوبله فارسی فیلم هکر Hacker 2016

[دانلود زیرنویس فارسی]

دانلود فیلم هکر با دوبله فارسی Anonymous 2016

درباره فیلم:

هکر (به انگلیسی: Hacker) فیلمی جنایی به کارگردانی آکان ساتایف است. تقریبا تا یک ساعت اول فیلم هیچ اتفاقی نمی‌افتد، خرده اتفاقک‌هایی هم که رخ می‌دهند قابل پیش‌بینی است. روایت‌گر داستان، خود الکس است، اما تا پایان فیلم نمی‌دانیم و نمی‌بینیم که او برای چه کسی می‌نویسد یا برای چه افرادی ماجرا را تعریف می‌کند؟! درواقع مدیوم روایت، از «mr.robot» و «who am i» برداشت شده است اما پختگی آنها را ندارد. اما از نکات مثبت فیلم می‌توان به ریتم مناسب در کنار بازی خوب هنرپیشه‌های جوان اشاره کرد. لورن نیکلسون، فرزند خلف جک نیکلسون، از بقیه بهتر است؛ کالان مک اولیف جوان هم پابه‌پای او حرکت کرده. دوربین روی دست پاشا پاتریکی نیز، پلان‌های چشم‌نوازی به ثبت رسانده است.

در مجموع و فارغ از نتیجه و بازخورد فیلم، باید به جسارت آکان ساتایف آفرین گفت. در آسیای میانه به سمت غرب، کمتر فیلمسازی ریسک ورود به تریلرهای سایبری را می‌پذیرد و این شجاعت ساتایف، قطعا در فیلم‌های بعدی، به نفع او به ثمر خواهد نشست.

انلاین بازدید : 327 شنبه 25 مرداد 1399 نظرات (0)
تی شرت سه بعدی Tunnel

تی شرت 3D بدون برجستگی


جنس ویسکوز فوق العاده با کیفیت

فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


قیمت : 59000 تومان



تی شرت سه بعدی Tunnel یکی از شیک ترین و زیباترین تیشرت های مردانه موجود در بازار می باشد‏.‏ این تیشرت یقه گرد و آستین کوتاه بوده و جنس آن ویسکوز درجه یک می باشد و چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏ تی شرت سه بعدی Tunnel را می توانید با انواع شلوار های خود اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و… ست کنید‏.‏


قیمت : 59000 تومان



ویژگی های تی شرت سه بعدی Tunnel :
- سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
- طرح سه بعدی بدون برجستگی
- دارای جنس ویسکوز درجه یک
- شانه به شانه: 46 سانتی متر
- قد تی شرت: 68 سانتی متر
- بسیار حیرت انگیز و زیبا


روش خرید:
 برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 59000 تومان
انلاین بازدید : 273 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

دانلود فیلم معتاد اجباری با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی معتاد اجباری با کیفیت عالی 720p HD

لینک دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم معتاد اجباری

دانلود فیلم معتاد اجباری

گروه فیلم : کمدی

سال تولید : 1387

کارگردان : مهدی مظلومی

بازیگران: جواد رضویان، شهرام قائدی، مونا فرجاد، امیر غفارمنش، زهره صفوی، صدیقه کیانفر و…

خلاصه داستان : کمال در تامین هزینه و مخارج ازدواج خودمانده است تا اینکه خبری از رادیو میشنود که دولت به معتادانی که ترک کنند وام پرداخت میکند بنابراین .…

hamechizazhameja بازدید : 243 پنجشنبه 12 تیر 1399 نظرات (0)

در سال ۱۸۴۵ میلادی اختراع کرد. یک سطح حساس به نور به آرامی به بعد از روزنه دیافراگم دوربین توسط یک مکانیزم ساعت شکل کشیده شده تا توانایی ضبط مداوم به مدت ۱۲ یا ۲۴ ساعت را به دوربین بدهد. رونالدز دوربین‌های خود را در پی تغییرات روبه پیشرفت ابزار علمی به کار بست و بیش از یک قرن از آن دوربین‌ها در رصرخانه‌های سراسر جهان استفاده شد. در سال۱۸۷۶میلادی طرح دوربینی را پیشنهاد کرد که بتواند مجموعه ای از تصاویر را روی یک رول از فیلم کاغذی چاپ شود. در سال ۱۸۸۹ او اختراع یک دوربین تصویر متحرک را به ثبت رساند که در آن فیلم به صورت مداوم حرکت میکرد. 

پیشرفت‌های بسیاری در زمینه ابزار و وسایل فیلم‌برداری صورت گرفته‌است. دوربین فیلم‌برداری از اجزای ویژه‌ای تشکیل شده که هر یک دارای تنوع در نوع و موارد مورد استفاده هستند، اجزایی مانند فیلم، عدسی و…. همچنین با وجود شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی که به تولید این محصولات می‌پردازند، باید نسبت به خرید نوع اعلای آن با توجه به ظرافت و حساسیتی که این ابزار از آن‌ها برخوردارند، دقت کافی را به کار برد.

از طرفي ، همين محدوديت باعث شده بود از اين دستگاه در استوديويي واقع در نيوجرسي  استفاده شود و بجاي اينكه از آن در فضاي باز استفاده شود و بدنبال موضوع و سوژه باشد ، بايستي موضوعات رابه داخل استوديو مي آوردند تا دوربين كينه توسكوپ اديسون از آنها فيلم  بگيرد . استوديو اديسون داراي سقفي متحرك بود و سقف با لولا و بحالت كشويي كنار مي رفت و كل ساختمان استوديو روي يك ريل دايره اي مي چرخيد تا با زاويه نور خورشيد هماهنگ شود.

سینماتوگراف لومی‌یر با پیشی‌گرفتن برتفاوت زبان و آداب ملی، ناگهان دنیا را به جایی کوچکتر و معمولی‌تر تبدیل کرد. این تحول برآگاهی و تخیل انسان تاثیر عمیقی گذاشت، حتی شاید عمیق‌تر از اختراع هواپیما و یا رادیو. دست کم لحظه‌ای به نظر آمد انسان پرومته‌ای شده است که می‌تواند خدایان را فریب دهد و مصون بماند. سینماتوگراف کاری کرد که مدها و سبک‌ها با سرعتی برق‌آسا گسترش یابند، و ویژگی‌های هنرعامه از میان برود. در سال ١٩٠٩، وسترن‌های برانکو بیلی (٣) در ایالات متحد رسم روز شد، و چند ماهی نگذشت که کشورهایی به دوری ایتالیا و آلمان و ژاپن شروع کردند به تولید صدها وسترن تقلیدی، با نمایش عمومی فیلم‌های سینمایی، تصور یگانگی، این کیفیت طلسم‌آسای جادویی که معمولا به آثار هنری تجسمی نسبت داده می‌شد، از سکه افتاد.

دوربين فيلمبرداري اديسون بسيار سنگين بود و جابجا كردنش نياز به همراهي چند نفر را داشت و از طرفي ، اديسون اين اختراع را با ديگر اختراع خود يعني برق براي تامين سرعت يكنواخت پيوند زده بود و اختراع قبلي خود يعني فونوگراف را كه در سال 1877 ساخته بود به آن افزود تا فيلم صدا دار توليد كند به همين سبب بر حجم دستگاه افزوده مي شد ، بنابر اين از تحرك آن كاسته مي شد.

 

نمایش فیلم از همان روزهای نخست بازگشت مظفرالدین شاه، در دربار و بعد از آن رفته رفته نزد اشراف در مهمانی ها و عروسی ها آغاز شد. نمایش فیلم هر دفعه به صورت جداگانه، یكبار برای مردها و یكبار برای زن ها، انجام می شد. سینما تا چند سال وسیله ای برای وقت گذرانی در میان دربار و خانواده اشراف بود که فیلم های کمیک فرانسوی را نمایش می داد. تا اینکه در سال 1284 شمسی نخستین سالن سینما در خیابان چراغ گاز توسط صحاف باشی که تحصیل کرده اروپا بود افتتاح شد.

از دیگر پیشگامان در این زمینه «ویلیام فریس گرین» بود که در سال 1885 م. با استفاده از کاغذ روغنی و در سال 1887 م. با استفاده از سلولوئید به نمایش تصاویر متحرک پرداخت. وی در سال 1889 م. حق ثبت اختراع دوربین «کرونوگرافی» را اخذ کرد و توانست 10 عکس در ثانیه با استفاده از فیلم سلولوئید سوراخ دار بگیرد.

اما سرانجام این مخترع چه شد؟ چرا به ناگهان ناپدید شد و نامی از او در تاریخ فیلم ثبت نشده است؟ معروف‌ترین و البته جالب‌ترین نظریه در مورد ناپدید شدن او متعلق به بیوه اوست که اعلام کرده بود ادیسون او را ربوده تا رقیبش در راه اختراع دوربین فیلم‌برداری را از میان بردارد. برخی نیز اعتقاد داشتند او به دلیل ورشکستگی دست به خودکشی زده است. دلیل ناپدید شدن این مخترع هر چه باشد، تا امروز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

 
hamechizazhameja بازدید : 317 پنجشنبه 12 تیر 1399 نظرات (0)

در سال ۱۸۴۵ میلادی اختراع کرد. یک سطح حساس به نور به آرامی به بعد از روزنه دیافراگم دوربین توسط یک مکانیزم ساعت شکل کشیده شده تا توانایی ضبط مداوم به مدت ۱۲ یا ۲۴ ساعت را به دوربین بدهد. رونالدز دوربین‌های خود را در پی تغییرات روبه پیشرفت ابزار علمی به کار بست و بیش از یک قرن از آن دوربین‌ها در رصرخانه‌های سراسر جهان استفاده شد. در سال۱۸۷۶میلادی طرح دوربینی را پیشنهاد کرد که بتواند مجموعه ای از تصاویر را روی یک رول از فیلم کاغذی چاپ شود. در سال ۱۸۸۹ او اختراع یک دوربین تصویر متحرک را به ثبت رساند که در آن فیلم به صورت مداوم حرکت میکرد. 

پیشرفت‌های بسیاری در زمینه ابزار و وسایل فیلم‌برداری صورت گرفته‌است. دوربین فیلم‌برداری از اجزای ویژه‌ای تشکیل شده که هر یک دارای تنوع در نوع و موارد مورد استفاده هستند، اجزایی مانند فیلم، عدسی و…. همچنین با وجود شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی که به تولید این محصولات می‌پردازند، باید نسبت به خرید نوع اعلای آن با توجه به ظرافت و حساسیتی که این ابزار از آن‌ها برخوردارند، دقت کافی را به کار برد.

 

از طرفي ، همين محدوديت باعث شده بود از اين دستگاه در استوديويي واقع در نيوجرسي  استفاده شود و بجاي اينكه از آن در فضاي باز استفاده شود و بدنبال موضوع و سوژه باشد ، بايستي موضوعات رابه داخل استوديو مي آوردند تا دوربين كينه توسكوپ اديسون از آنها فيلم  بگيرد . استوديو اديسون داراي سقفي متحرك بود و سقف با لولا و بحالت كشويي كنار مي رفت و كل ساختمان استوديو روي يك ريل دايره اي مي چرخيد تا با زاويه نور خورشيد هماهنگ شود.

سینماتوگراف لومی‌یر با پیشی‌گرفتن برتفاوت زبان و آداب ملی، ناگهان دنیا را به جایی کوچکتر و معمولی‌تر تبدیل کرد. این تحول برآگاهی و تخیل انسان تاثیر عمیقی گذاشت، حتی شاید عمیق‌تر از اختراع هواپیما و یا رادیو. دست کم لحظه‌ای به نظر آمد انسان پرومته‌ای شده است که می‌تواند خدایان را فریب دهد و مصون بماند. سینماتوگراف کاری کرد که مدها و سبک‌ها با سرعتی برق‌آسا گسترش یابند، و ویژگی‌های هنرعامه از میان برود. در سال ١٩٠٩، وسترن‌های برانکو بیلی (٣) در ایالات متحد رسم روز شد، و چند ماهی نگذشت که کشورهایی به دوری ایتالیا و آلمان و ژاپن شروع کردند به تولید صدها وسترن تقلیدی، با نمایش عمومی فیلم‌های سینمایی، تصور یگانگی، این کیفیت طلسم‌آسای جادویی که معمولا به آثار هنری تجسمی نسبت داده می‌شد، از سکه افتاد.

دوربين فيلمبرداري اديسون بسيار سنگين بود و جابجا كردنش نياز به همراهي چند نفر را داشت و از طرفي ، اديسون اين اختراع را با ديگر اختراع خود يعني برق براي تامين سرعت يكنواخت پيوند زده بود و اختراع قبلي خود يعني فونوگراف را كه در سال 1877 ساخته بود به آن افزود تا فيلم صدا دار توليد كند به همين سبب بر حجم دستگاه افزوده مي شد ، بنابر اين از تحرك آن كاسته مي شد.

 

نمایش فیلم از همان روزهای نخست بازگشت مظفرالدین شاه، در دربار و بعد از آن رفته رفته نزد اشراف در مهمانی ها و عروسی ها آغاز شد. نمایش فیلم هر دفعه به صورت جداگانه، یكبار برای مردها و یكبار برای زن ها، انجام می شد. سینما تا چند سال وسیله ای برای وقت گذرانی در میان دربار و خانواده اشراف بود که فیلم های کمیک فرانسوی را نمایش می داد. تا اینکه در سال 1284 شمسی نخستین سالن سینما در خیابان چراغ گاز توسط صحاف باشی که تحصیل کرده اروپا بود افتتاح شد.

از دیگر پیشگامان در این زمینه «ویلیام فریس گرین» بود که در سال 1885 م. با استفاده از کاغذ روغنی و در سال 1887 م. با استفاده از سلولوئید به نمایش تصاویر متحرک پرداخت. وی در سال 1889 م. حق ثبت اختراع دوربین «کرونوگرافی» را اخذ کرد و توانست 10 عکس در ثانیه با استفاده از فیلم سلولوئید سوراخ دار بگیرد.

اما سرانجام این مخترع چه شد؟ چرا به ناگهان ناپدید شد و نامی از او در تاریخ فیلم ثبت نشده است؟ معروف‌ترین و البته جالب‌ترین نظریه در مورد ناپدید شدن او متعلق به بیوه اوست که اعلام کرده بود ادیسون او را ربوده تا رقیبش در راه اختراع دوربین فیلم‌برداری را از میان بردارد. برخی نیز اعتقاد داشتند او به دلیل ورشکستگی دست به خودکشی زده است. دلیل ناپدید شدن این مخترع هر چه باشد، تا امروز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

 
انلاین بازدید : 373 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

Dead Space: Downfall
/Animation movies
Star Wars: The Clone Wars
Star Wars:
The Clone Wars
2008
Escape from Planet Earth
Escape from
Planet Earth
2013
Starchaser: The Legend of Orin
Starchaser:
The Legend of Orin
1985
The Transformers: The Movie
The
Transformers: The Movie
1986
The Haunted World of El Superbeasto
The Haunted
World of El Superbeasto
2009
Moana
Moana
2016
Ice Age
Ice Age
2002
Epic
Epic
2013
Spirited Away
Spirited Away
2001
Song of the Sea
Song of the
Sea
2014
Despicable Me
Despicable
Me
2010
Megamind
Megamind
2010
Big Hero 6
Big Hero 6
2014
The Nut Job
The Nut Job
2014
 
 
Extraterrestrial life movies
Jane Lynch appears in Escape from Planet Earth and Space Chimps.
Space Chimps
Olaf Reichmann appears in Escape from Planet Earth and Monsters vs. Aliens.
Monsters vs. Aliens
Planet 51
Planet 51
Ratchet & Clank
Ratchet & Clank
Home
Home
Mars Needs Moms
Mars Needs Moms
The Lego Movie 2: The Second Part
The Lego Movie 2: The Sec...
Animation movies
The Nut Job 2: Nutty by Nature
The Nut Job 2: Nutty by...
Brendan Fraser appears in Escape from Planet Earth and The Nut Job.
The Nut Job
Despicable Me
Despicable Me
George Lopez appears in Escape from Planet Earth and Rio 2.
Rio 2
Tobias Meister appears in Escape from Planet Earth and Free Birds.
Free Birds
Spark
Spark
Planes: Fire & Rescue
Planes: Fire & Rescue


انلاین بازدید : 369 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
About 684,000,000 results (1.02 seconds) 
Video game movies
Ellen Goldsmith-Vein produced Dead Space: Downfall and Dead Space: Aftermath.
Dead Space: Aftermath
Dante's Inferno: An Animated Epic
Dante's Inferno: An Anim...
Alien
Alien
Mass Effect: Paragon Lost
Mass Effect: Paragon...
Final Fantasy: The Spirits Within
Final Fantasy: The Spiri...
Alien 3
Alien 3
Treasure Planet
Treasure Planet
Extraterrestrial life movies
Prometheus
Prometheus
Alien: Resurrection
Alien: Resurrection
The Thing
The Thing
It! The Terror from Beyond Space
It! The Terror from Bey...
Aliens
Aliens
Alien: Covenant
Alien: Covenant
Jim Cummings appears in Dead Space: Downfall and Titan A.E..
Titan A.E.
Animation movies
Kevin Michael Richardson and Nika Futterman appear in Dead Space: Downfall and Star Wars: The Clone Wars.
Star Wars: The Clone Wars
Escape from Planet Earth
Escape from Planet E...
Starchaser: The Legend of Orin
Starchaser: The Legend...
The Transformers: The Movie
The Transformers: The Movie
Jeff Bennett and Kevin Michael Richardson appear in Dead Space: Downfall and The Haunted World of El Superbeasto.
The Haunted World of...
Moana
Moana
Ice Age
Ice Age


انلاین بازدید : 373 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
About 82,000,000 results (0.60 seconds) 
Related search
Deep Space Nine cast
Terry Farrell
Terry Farrell
Nana Visitor
Nana Visitor
Avery Brooks
Avery Brooks
René Auberjonois
René Auberjonois
Alexander Siddig
Alexander Siddig
Nicole de Boer
Nicole de Boer
Aron Eisenberg
Aron Eisenberg
Related search
Deep Space Nine characters
Jadzia Dax
Jadzia Dax
Odo
Odo
Worf
Worf
Elim Garak
Elim Garak
Quark
Quark
Benjamin Sisko
Benjamin Sisko
Kira Nerys
Kira Nerys


انلاین بازدید : 533 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سریالی هارلی کوئین – Harley Quinn 2019-2020

قسمت سوم از فصل دوم اضافه شد

زیرنویس فارسی قسمت سوم از فصل دوم اضافه شد

انیمیشن-سریالی-هارلی-کوئین

نام انیمیشن: Harley Quinn – انیمیشن سریالی هارلی کوئین

سال انتشار: ۲۰۱۹-۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳دقیقه

کیفیت: WEBRip x265 1080p / WEBRip x265 720p / WEBRip 720p / WEBRip 4K UHD HDR 2160p

وضعیت پخش: در حال پخش فصل دوم…!

زیرنویس فارسی: دارد

انلاین بازدید : 559 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)
About 64,400 results (0.49 seconds) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Related search
New irani movies
The Warden
The Warden
Pig
Pig
Castle of Dreams
Castle of Dreams
3 Faces
3 Faces
Cold Sweat
Cold Sweat
Eshghoolans
Eshghoolans
White Forehead 2
White Forehead 2
 
Related search
Persian movies 2019
Motreb
Motreb
Rahman 1400
Rahman 1400
Snake Venom
Snake Venom
When the Moon Was Full
When the Moon Was Full
Darkhongah
Darkhongah
Life Hanging
Life Hanging
Swear
Swear
 
 
 
 
انلاین بازدید : 625 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)
About 8,650,000 results (0.41 seconds) 
 
 
 
 
 
انلاین بازدید : 739 جمعه 16 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود فیلم Interstellar 2014 با دوبله فارسی کیفیت BluRay 1080p, 720p + زیرنویس و دوبله فارسی قرار گرفت نام فیلم : Interstellar 2014 ژانر (موضوع) : ماجراجویی ، علمی-تخیلی امتیاز : 8.6 از 1,328,257 رای در سایت IMDb زبان : انگلیسی ، فارسی سال انتشار : 2014 محصول کشور: آمریکا ، انگلستان کارگردان : Christopher Nolan بازیگران : Matthew McConaughey, Anne Hathaway, Jessica Chastain خلاصه داستان : فیلم میان ستاره ای 2014 ، در حالی که قحطی و گرسنگی به کره ی زمین چیره شده، گروهی از ستاره شناسان تصمیم میگیرند تا با استفاده از یک کرم‌چاله‌ ی فضایی که به تازگی کشف شده، محدودیت های سفر انسان به دور ترین نقاط فضا را از بین ببرند…

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7124
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 51
  • آی پی امروز : 525
  • آی پی دیروز : 733
  • بازدید امروز : 8,449
  • باردید دیروز : 12,907
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 69,636
  • بازدید ماه : 297,311
  • بازدید سال : 2,515,548
  • بازدید کلی : 9,231,474
  • کدهای اختصاصی